چگونه به منظور بهبود امید به زندگی بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به منظور بهبود امید به زندگی بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتیچگونه به منظور بهبود امید به زندگی بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی

نفروپاتی دیابتی یک میکروآنژیوپاتی دیابتی جدی است، در هر زمان، بیماران مبتلا به دیابت در معرض خطر از زندگی هستند، چرا که درمان نفروپاتی دیابتی زمانی که شما به چند سال یا چند دهه نیاز است. پس چگونه به بهبود امید به زندگی در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی؟

کارشناسان از بیمارستان نفروپاتی شیجیاژوانگ توصیه می شود که نیاز به پایبندی به درمان بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، مناسب و درمان به موقع می تواند کمک به بیماران بیش از 30 سال از عمر زندگی می کنند. هنوز هم وجود دارد برخی از جزئیات که نیاز به توجه، مطمئن شوید که برای به حداقل رساندن عوارض جانبی، برای رسیدن به بهترین اثر درمانی.

1. به شدت کنترل قند خون

این معقول برای تنظیم عادت بیمار زندگی، نه بیش از حد خسته، توجه بیشتر به بقیه است، رژیم غذایی باید با توجه به کم نمک، کم پتاسیم و ورزش متوسط ​​به طور منظم پرداخت. با توجه به دستورالعمل از دکتر، همیشه چک کنید سطح قند خون خود را، و حفظ شاخص قند خون.

2. جلوگیری از عارضه

تجربه بالینی نشان داده است که برخی از عوارض شایع را تحت تاثیر قرار زندگی بیماران، مانند فشار خون بالا، پروتئینوری، و غیره. بنابراین ما به طور موثر باید کاهش فشار خون بالا، کنترل از پروتئین، و ممکن است پیشرفت نارسایی کلیه به تاخیر بیاندازد. بهبود امید به زندگی بیماران.

3. طب سنتی چینی

برای درمان نفروپاتی دیابتی، طب سنتی چینی دارای اثر قابل توجهی، به عنوان طب سنتی چینی می تواند ریشه نفروپاتی فشار خون بالا را درمان کنند. کارشناسان از بیمارستان نفروپاتی Shijiazhuang شرکت یک روش جدید خلاصه تا برای درمان بیماری های کلیوی به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، میکرو چینی Osmotherapy دارو برای درمان بیماری های مختلف یک اثر خوب، نفروپاتی دیابتی به خصوص. در این روش درمانی برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه، کمک به بیماران برای جلوگیری از دیالیز دردناک، بهبود کیفیت زندگی و طول عمر.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,طب چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: